Blog | Aydiz Catering

Blog

İftarda Beslenme Nasıl Olmalı?

İftarda Beslenme Nasıl Olmalı?

  Ramazan ayında aç ve susuz kalan vücuda iftar öğününde aşırı yüklenmek hazımsızlığa ve mide ağrılarına yol açar. Bu yüzden

Sahurda Nasıl Beslenilmelidir?

Sahurda Nasıl Beslenilmelidir?

  Ramazan ayında uzun süren açlık ve susuzluk durumundan yaşamımızın ve sağlığımızın etkilenmemesi için ramazanın önemli gereksi

Antioksidan Yönünden Zengin Besinler

Antioksidan Yönünden Zengin Besinler

  Antioksidan yönünden zengin besinler ;-Böğürtlen : Bağışıklık hücrelerini geliştirir.-Domates : İçerisinde bağışıklık sistem

Corona Virüsüne Karşı Beslenme Tavsiyeleri

Corona Virüsüne Karşı Beslenme Tavsiyeleri

   Yapılan çalışmalara göre dengeli ve sağlıklı beslenmek, yeterli uyku ve egzersiz ile bağışıklık sistemini güçlendirmek bu

CORONA VİRÜS NEDİR- NASIL BULAŞIR ?

CORONA VİRÜS NEDİR- NASIL BULAŞIR ?

   Corona virüsü 1960 yıllarında grip gibi hafif solunum yolu enfeksiyonu olarak bilinirken 2002 yılında Çin ' de büyük bir salgın

Kalsiyum

Kalsiyum

         Yetişkin bir insan vücudunda yaklaşık olarak 1000-1200 g arasında kalsiyum bulunmakta ve vücuttaki kalsiyumun

Sodyum ve Potasyum

Sodyum ve Potasyum

Sodyum ve potasyum vücut sıvı ozmatik basıncı, sinir uyarımı, kas doku çalışması  ve asit baz dengesi için gereklidir ve sodyum plazm

Mineraller

Mineraller

    İnsan vücudunun %4-5 i minerallerden oluşmaktadır ve en çok bulunan mineral kalsiyum ve fosfordan oluşmaktadır. Vücudun sağlık

Su

Su

   Su insan vücudunun elzem  gereksinimidir ve insan besin almadan haftalarca yaşayabilir; ancak su içmeden birkaç gün yaşayabili

Sağlıklı Bir Ramazan için İp Uçları

Sağlıklı Bir Ramazan için İp Uçları

-Toksinlerin vücuttan atılması, idrar yollarının ve böbreklerin korunması, dehidratasyonu dengelemek ve kan dengesinin korumak amacıyla en az